Ziaja Med Lipid Care Фізіологічний бальзам для тіла для атопічної та алергічної шкіри - LolaZas Blog Нотатки про красу!

вівторок, 28 липня 2020 р.

Ziaja Med Lipid Care Фізіологічний бальзам для тіла для атопічної та алергічної шкіри

Зволоження шкіри мій улюблений процес у догляді,  і мій особливий спосіб медитації. Обожнюю доглядати за шкірою, наносити різні креми, лосьйони, бальзами.

В холодну пору обираю більш поживні та ароматні засоби. А от влітку моя шкіра потребує більш легких та не менш зволожуючих  та дієвих кремів з мінімальною кількістю парфумерного аромату.

Останнім часом моя шкіра стала надто чутлива до зовнішніх подразників. Найближчим часом збираюсь додати у свій догляд більше аптечної косметики. Тому і обрала Ziaja Med Lipid Care Фізіологічний бальзам для тіла для атопічної та алергічної шкіри

Мені подобається, що пляшечка зі зручним дозатором. З часом пляшка трохи деформується. Великий об'єм - вистачає надовго  і можна використовувати не тільки для тіла, але й для рук та ніг.

Бальзам має легку текстуру, що швидко всмоктується. Бальзам добре зволожує шкіру, та не залишає масної липкої плівки на поверхні.
Фізіологічний бальзам має аромат, але це не парфумерна композиція і на шкірі вона майже не помітний і з парфумами не конкурує. У мене цей аромат чомусь нагадує запах шкіри після засмаги.

При регулярному використанні ефект стає більш виразним. Він добре підійшов для моєї чутливої шкіри, не викликав подразнення. Для використання влітку теж вдалий вибір, а от для сухої шкіри, чи взимку можливо знадобиться більш поживний засіб.

Інгредієнти:

Ця серія від польської марки Ziaja Med дуже мене зацікавила. Паралельно тестую інші засоби цієї марки і дуже задоволена.

Великий  вибір цієї марки як завжди знайшла на Notino.ua.


Немає коментарів:

Популярные сообщения