Mary Kay Deo Body Spritzer Lotus & Bamboo Деоколон-спрей для тіла Mary Kay "Лотос і Бамбук" - LolaZas Blog Нотатки про красу!

понеділок, 6 липня 2020 р.

Mary Kay Deo Body Spritzer Lotus & Bamboo Деоколон-спрей для тіла Mary Kay "Лотос і Бамбук"

дезодорант
 Влітку в мене відкривається друге дихання і  фізична активність часом зашкалює.  Що звісно провокує надмірне потовиділення. Я не використовую хімічні та довготривалі антиперспіранти уже 3-4 роки.
Використовую лише мінеральні.  Та останнім часом під час надмірних фізичних навантажень почала використовувати  Mary Kay Deo Body  Spritzer Lotus & Bamboo Деоколон-спрей для тіла "Лотос і Бамбук".
Деоколон-спрей для тіла Mary Kay "Лотос і Бамбук" освіжає та дезодорує шкіру.
Містить екстракт блакитного лотосу та екстракт пассіфлори, які багаті антиоксидантами.
Пройшов дерматологічний контроль.
Спрей має приємний, свіжий, насичений весняний аромат. Мені чомусь нагадує не Лотос і Бабмбук, а конвалію та бузок.

Деоколон має легку консистенцію, не залишає на шкірі липкості,  та якихось слідів на одязі, тому його наносити  можна кілька разів на день.

Не викликає подразнень, та алергії, та нейтралізує неприємні запахи.

Мені дуже сподобався деоколон від Мері Кей у використанні. Він подовжує свіжість шкіри протягом дня, навіть за надмірних тренувань, де мій мінеральний дезодорант давав часом збій. І великий плюс, що спрей не відчувається на шкірі.
Такий деоколон буде корисний і під час тренувань та будь-яких силових навантажень чи просто як дезодорант на кожен день.
Аромат насичений і деякий час тримається на шкірі, тому може трохи конкурувати з парфумерією. Тож майте на увазі.
Вистачає пляшечки надовго. 

Як на мене такий деоколон - гарна і більш дієва альтернатива більшості дезодорантам, які відчуваються на шкірі і не залишають відчуття свіжості на цілий день!


Немає коментарів:

Популярные сообщения