Обгортання з масками Guam Freddo Intenso Alga Artica та Guam Fanghi d'Alga Dren Plus - LolaZas Blog Нотатки про красу!

вівторок, 14 липня 2020 р.

Обгортання з масками Guam Freddo Intenso Alga Artica та Guam Fanghi d'Alga Dren Plus

Guam Freddo Intenso Alga Artica
Насправді, я величезне ледащо! Тому всі складні, довготривалі, та кількаетапні процедури залишаю на потім, а “потім” може і не настати. 

Тому для обгортання у мене повинен бути особливий настрій. І от він нарешті настав. Хочу швидких та помітних результатів!
антицелюлітная маскаобгортання
Антицелюлітна маска

Почала з Антицелюлітної маски з морських водоростей з інтенсивною охолоджувальною дією Guam Alga Artica. Мені ця маска сподобалася своїм охолоджуючим ефектом. 

Масажними рухами мащу проблемні місця. У мене це стегна та живіт, боки. І потім на півгодини під плівку. Я тримаю трохи довше ніж рекомендують.

При перших хвилинах відчувається поколювання, а потім приємна прохолода. Для мене це комфортна маска. Єдиний мінус, що діти носом крутять, аромат водоростей їм не до вподоби. 

Потім змиваю маску в душі. Шкіра одразу така приємна і гладенька на дотик.

В пакетику у мене було 90г маски. Мені вистачило на 2 рази.

Результат по зменшенню об'ємів я побачила трохи з затримкою, через кілька днів після другого використання. Хоч в ці дні не дуже притримувалася нормального харчування.
Антицелюлітна маска
Антицелюлітна маска
Грязьовою маскою Guam Fanghi d'Alga Dren Plus вирішила продовжити курс обгортань. Щоб побачити більший результат. Ця маска теж без ефекту розігрівання, що влітку можна вважати величезним бонусом.

Має дренажний ефект. Виводить надлишок рідини зі шкіри, знімає набряклість. В сукупності з грязьовою маскою Guam Alga Artica відчувається, що шкіра стає більш щільною та пружною. Після дренажної маски зменшились об'єми на 1-2 см .

Також ця маска має незвичний аромат, до запаху водоростей долучаються нотки фенхелю. 

Звичайно, що одного застосування замало. Але в комплексі з фізичними тренуваннями та налагодженням харчування при більш менш періодичних  обгортаннях, то за 3-4 застосування можна робити виміри проблемних точок.  В мене при мінімальних зусиллях на стегнах і талії втрачалось до 2 см.  Мені цих пакетів вистачило на 2 тижні  інтенсивних обгортань.   

Шкіра підтягнулася, целюліт став менш вираженим.

Кілька років тому, коли я скинула майже 25 кг, я робила курс обгортань з  грязьовою маскою Guam Fanghi d'Alga Seaweed Mud. Регулярність процедур за рекомендованою схемою допомогла не тільки пришвидшити процес схуднення, а ще  за допомогою  маски шкіра була в тонусі, підтягнутою, еластичною. Це дуже важливо під час стрімкого зниження ваги.  Тож чого чекати від масок Guam я вже знаю, тому ручки в першу чергу тягнуться саме до них.

А ви робите обгортання чи подібні процедури?


Немає коментарів:

Популярные сообщения