Matrix Total Results High Amplify Wonder Boost Root Lifter, Shampoo and Matrix Vavoom Freezing Spray Засоби для волосся для створення об'єму - LolaZas Blog Нотатки про красу!

суботу, 25 липня 2020 р.

Matrix Total Results High Amplify Wonder Boost Root Lifter, Shampoo and Matrix Vavoom Freezing Spray Засоби для волосся для створення об'єму

догляд за волоссям

Довгий час я не переймалася волоссям, просто підстригалася коротко і нема проблем. Не бачу сенсу в танцях з бубном над волоссям коли стрижка вирішує більшість проблем з волоссям. 

Зараз мені захотілось погратися з волоссям, від стрижки я не відмовилась,  але волосся трохи відростила.

У мене тонке не густе волосся схильне до жирності. І тільки волосся починає відростати, то зовсім не тримає об'єм. Навіть за допомогою засобів для стайлінгу та фену не завжди вдається надовго зафіксувати зачіску.  Періодично поповнюю запаси  засобів, що додають об'єму волоссю. В цей раз вирішила зупинитися на бренді Matrix.
догляд за волоссям
Обрала два засоби з лінії Total Results High AmplifyСтайлінговий спрей для об'єму біля основи та шампунь з протеїнами для створення об'єму

Matrix Vavoom Freezing Spray лак для волосся для фіксації та надання форми отримала в подарунок в момент акції на Notino.ua.

Дуже спокійно ставлюся до шампунів рідко трапляються дуже погані екземпляри, й ті що приємно дивують теж. 
для створення об'єму
для створення об'єму


Matrix Total Results High Amplify шампунь з протеїнами для об'ємусаме приємно здивував. Гарно очищує волосся, приємний аромат, добре піниться. Об'єму додає не багато, але більше коли в руках фен. Я помітила,що саме після цього шампуню моє волосся дуже гарно і природно почало виблискувати на сонечку.

Раніше протеїни для мого волосся були заважкі,  та в цьому шампуні вони працюють  як треба не обтяжуючи волосся, зволожуючи його. Все ж таки різниця між бюджетними марками та професійними засобами навіть на короткому волоссі очевидна. 

Цей шампунь мене вразив!


Matrix Total Results High Amplify Спрей-стайлінг в зручній упаковці. Я спочатку не зрозуміла, що на насадку для розбризкування засобу прилаштований спеціальний захисний чохол. Що дуже зручно.

Аромат у спрея помірний, та приємний. Його легко наносити  на волосся. За допомогою фену та щітки можна отримати гарний прикореневий об'єм. 

Наносила на вологе волосся, можна і на сухе. Здається, що волосся стає більш щільним та густим. Передчасно не забруднює волосся, не обтяжує. Волосся виглядає  натурально, не втрачає блиску, і не стоїть немов прибите.

Не можу сказати, що на моєму волоссі цей об'єм тримається дуже довго, бо у коренів воно зазвичай дуже швидко забруднюється. Але на день я точно можу розраховувати. Зазвичай об'єм мого волосся падає через годину після  звичайного стайлінгу.

Про лак для волосся Matrix Vavoom Freezing Spray  - коротко
Маленька версія - зручно брати в подорож. Не склеює волосся. Волоси виглядають природно.

Використовую його для  підтримки прикореневого об'єму. З лаком свіжість мого волосся триває трохи довше ніж зазвичай.


Ця серія мене вразила, навіть на короткому волоссі помітний результат. Мабуть ще спробую кондиціонер?


Пробували щось від бренду?
 


Немає коментарів:

Популярные сообщения