Montale Roses Musk парфумована вода для жінок - LolaZas Blog Нотатки про красу!

четвер, 30 липня 2020 р.

Montale Roses Musk парфумована вода для жінок

Довго-довго обходила стороною парфуми Montale Paris. Кілька невдалих спроб популярних варіантів на деяких час затримали подальше знайомство з брендом.  Мені здались вони занадто східними і задушливими.







Та згодом знов спробувала вже інші пляшечки, то  знайшла аромати, щоб мені до вподоби.

Останнім часом мене все частіше тягне до трояндових ноток. В парфумерній воді Montale Roses Musk троянди більш ніж достатньо. І хоч східні парфуми заважкі для мене, східні нотки Montale Roses Musk додають витонченості, грайливості.

Класифікація аромату: квіткові, деревні, мускусні 
Початкова нота: жасмин 
Нота серця: мускус 
Кінцева нота: троянда з Непалу
Рік випуску: 2009

Перші асоціації, що  мені нагадали ці парфуми, це мед з трояндовими пелюстками. Ще й трояндовий шлейф блукає позаду.

Зазвичай троянда для мене звучить холодно, та в цьому випадку як тепле трояндове варення.

Аромат чуттєвий, жіночний, романтичний.  Скоріше підійде на прохолодну пору року, для літа занадто солодко і мускусно. 

Для мене це вечірній варіант, для створення романтичної, фантазійної атмосфери, для вечері зі свічками.

Тримається парфумована вода на шкірі довго. Вичитала, що парфуми Montale Paris за спеціальною технологією і з часом не псуються, а навпаки набирають силу і насиченість аромату.

Є якийсь шарм, в цих металевих пляшечках. До моєї пляшечки додатково надається ще мішечок, що при зберіганні, чи транспортуванні зручно щоб не пошкодити її.


Знайомі з брендом? Є улюблені аромати?

Парфуми замовляю на Notino.ua

Немає коментарів:

Популярные сообщения