MARY KAY HYDROGEL EYE PATCHES Гідрогелеві патчі під очі - LolaZas Blog Нотатки про красу!

вівторок, 17 березня 2020 р.

MARY KAY HYDROGEL EYE PATCHES Гідрогелеві патчі під очі



Коли я вперше спробувала патчі під очі, то для мене це була цікава забавка. Та розпробувавши цей продукт, зрозуміла, що такі милі патчики, ще і необхідний SOS-засіб.

Сьогодні розкажу, про новинку компанії Гідрогелеві патчі під очі від Mary Kay.

По-перше, такі патчі я тримаю у холодильнику, тоді ефект від них ще кращий.

Гідрогелеві патчі під очі Mary Kay випускають у рожевій баночці зі спеціальною пластиковою мембраною та міні шпателем, щоб зайвий раз не  торкатися патчів пальцями.
Самі патчі теж рожеві і казково сяють на сонці. Дуже важко відвести погляд від дзеркала, коли блискітки ніби танцюють під промінчиками сонця.  Ніби желе з діамантовою пудрою.

Мені подобається така краплевидна форма. Її можна по різному розмістити на обличчі, що попрацювати над проблемними місцями і не тільки під очі.

За допомогою патчів можна зменшити зморшки в області носо-губних складок, прибрати кільця Венери, попрацювати з міжбрівними зморшками, чи з тими, що на лобі.

Розміщати патчі під очі треба відступаючи 2-3 мм від нижньої лінії вій на 20 хвилин. Рекомендують використовувати 2-3 рази на тиждень.

Інгредієнти:

Влітку такі патчі мені вкрай необхідні:
 - вони знімають набряки;

 - охолоджують та освіжають шкіру у зоні застосування;

 - пом'якшують та трохи розгладжують зморшки, ефект короткотривалий, та при постійному застосуванні більш помітний;

 - і трохи зволожують шкіру.

Після таких патчів погляд біль свіжий та виразний.

Немає коментарів:

Популярные сообщения