XHC Tea Tree Hair Care зволожуючий шампунь для щоденного використання - LolaZas Blog Нотатки про красу!

середу, 18 березня 2020 р.

XHC Tea Tree Hair Care зволожуючий шампунь для щоденного використання

шампунь для щоденного використання


Якось почула думку: "Якщо в тебе коротке волосся, то і доглядати за ним не треба, підстриглася і все!"

На своєму  досвіді впевнилася, що це зовсім не так. Хоч на  догляд за волоссям  я витрачаю  менше часу та зусиль ніж на догляд за шкірою, та все ж помічаю, різницю коли засоби обрані невірно.

Особливої уваги моє волосся потребує саме навесні. Чомусь саме в цей час, шкіра голови починає дуже сохнути, а волосся стає більш сухим, тьмяним. Може причина в сухому повітрі, чи волоссю набридла шапка, якою я не нехтую зимою.

Тому саме в  цей час намагають підібрати різні засоби для волосся.
XHC Tea Tree Hair Care зволожуючий шампунь для щоденного використання якраз вибрала саме для цього періоду життя мого волосся.

Познайомилась з цією маркою в інтернет-магазині Notino.ua

Шампунь містить екстракт  чайного дерева. І сам склад у шампуня досить  приємний. Зазвичай мені не подобається аромат чайного дерева. Так в цьому шампуні чайне дерево не різке, тому навіть цей запах мені подобається.
Шампунь добре піниться. Гарно очищає волосся, майже до скрипу, але не сплутує. Шкіру голови не сушить. Волосся після XHC Tea Tree Hair Care чисте і  блискуче.
Спробувала його використовувати кілька тижнів щодня, результат теж хороший. Волосся та шкіру голови не пересушує. Волосся виглядає здоровим та блищить на сонці. Об'єм волосся не зменшує, але і не збільшує.

Інгредієнти:
для волосшампунь для волоссядогляд за волоссям
Цей шампунь  мені підійшов, і невелика ціна мене теж здивувала.

Немає коментарів:

Популярные сообщения