FromNature, Aloe Vera, 98% Soothing Gel Mist - LolaZas Blog Нотатки про красу!

вівторок, 19 жовтня 2021 р.

FromNature, Aloe Vera, 98% Soothing Gel Mist

 Влітку замовила з IHERB  FromNature, Aloe Vera, 98% Soothing Gel Mist для додаткового зволоження шкіри. Але виявилося, що і в прохолодний період цей міст теж актуальний.

 Зручна упаковка, гарне розпилення засобу по шкірі. Легкий огірковий аромат. Ледь залишає липкість на моїй жирній шкірі, яка через  кілька хвилин минає.



 В складі наявні різні рослинні екстракти, та напочатку  після води, йде спирт.  Але запаху спирту я не відчула, і шкіра ніяк не реагувала на нього, хоча в мене чутлива шкіра. Та все ж якщо уникаєте спирту в косметиці враховуйте це. Я б теж хотіла, щоб спрей був без спирту.

 Для мене цей міст з алое став більш актуальним в більш прохолодний період, саме в цей час моя шкіра більш потерпає від сухості, хоч і жирна. Цей спрей підходить і для обличчя, і для тіла.

 Спрей рекомендують використовувати після сонячних ван, для додаткового зволоження, полегшення болю та охолодження шкіри.


Якщо ви ще не знайомі з магазином IHERB, то раджу зазирнути. Там стільки всього цікавого і корисного від вітамінів, косметики і до різних незвичайних ласощів. Ось вам мій код на знижку 5% від суми першого замовлення QLT324.   Також вишукуйте на сайті додаткові промокоди. Знижки сумуються, тому вводьте обидва!

Немає коментарів:

Популярные сообщения