Сонцезахисні креми для дітей. Небажані компоненти. Поради та приклади. Sunscreen for Kids. Unwanted ingredients. Tips and examples. - LolaZas Blog Нотатки про красу!

середу, 27 травня 2020 р.

Сонцезахисні креми для дітей. Небажані компоненти. Поради та приклади. Sunscreen for Kids. Unwanted ingredients. Tips and examples.

SPF  on Notino.ua
Кожен рік  я оновлюю запаси сонцезахисних засобів. Особливої уваги звичай приділяю засобам від сонця для дітей.

Сама я миттєво згораю, частіш із-зі своїх лінощів - забуваю  оновити санскрін після 2 годин перебування на сонці. А буває і забуваю зовсім, про що моя шкіра потім нагадує болючими відчуттями.

І щоб мої діти не страждали як я, то захищаю їх шкіру більш ретельно. Без футболок та панамок їх не випускаю гуляти. І навіть на пляжі рідко знімаю футболки з дітей. Вони у мене мають світлу шкіру та волосся, тож потребують більш високого захисту.

Щоб сонцезахисні засоби працювали на шкірі надійно, то треба наносити їх в достатній кількості. Це десь 2мг санскріна на 1 см2 шкіри. Наносити треба на відкриті ділянки шкіри. Поновлювати засіб треба кожні 2 години, а також після купання, чи коли шкіра спітніла, навіть якщо засіб вологостійкий. Чим тонший шар засобу від сонця, тим менше стає фактор захисту, і менший проміжок часу крем буде захищати шкіру.

Також потрібно, щоб засіб висох на шкірі, тому радять наносити його за півгодини  до  виходу  на вулицю, інакше в момент одягання крем можна стерти зі шкіри.

Звертайте увагу на те, з якого віку можна користуватися кремом.

Поділюсь з вами, які сонцезахисні креми для дітей, мені сподобалися і я маю мету деякі з них купити. В минулому році захист від сонця купувала на Notino.ua, ціна там були набагато нижчі, ніж  в інших магазинах. 


Є веганські органічні бренди, які мають натуральний склад і поблажливі до шкіри, та довкілля, як Badger, Weleda, Alphanova.
sunscreen
Також в цьому році більше уваги приділила аптечним маркам. 

SPF
Дуже мені подобається косметика Mustela, і склад їх sunscreen-ів мені теж подобається. На сайті є такі чудові набори, до яких можна ще додати засіб після засмаги марки для заспокоєння дитячої шкіри.
Зазвичай у дитячих санскрінах використовують лише фізичні фільтри, бо шкіра у дітей більш чутлива.

Є інгредієнти, які краще уникати у складі сонцезахисних засобів для дітей, а також для дорослих:


- Octocrylene та Avobenzone, частіше всього мені  зустрічались у санскрінах.  Це вже застарілі фільтри, вони мають  фотонестабільну формулу, швидко руйнуються, а також, провокують алергічні реакції. Ці фільтри можна зустріти і в дешевих марках, і в дорогих також. Тому в першу чергу шакаю їх.

Часто використовувала засоби з Octocrylene, алергію у мене він не викликав, але у складі він був не основним компонентов і знаходився десь у кінці складу. Для світлої шкіри краще такий санскрін, ніж без нього.

- РАВА — параамінобензойна кислота (Ethylhexyl dimethyl Para-aminobenzoic Acid, 4-Aminobenzoic acid) — канцерогенний фільтр, викликає фотодерматити.

- Benzophenone-3 (он же Oxybenzone) та  Benzophenone-4, вони теж провокують алергію  і негативно впливають на ендокринну систему. Використання засобів з Oxybenzone також  шкодить морський флорі та фауні.  

В Палау, тихоокеанській острівній державі заборонили приносити, та продавати сонцезахисні засоби які містять у складі речовини, що впливають на довкілля. Oxybenzone є в цьому списку.

Навіть перевірені бренди випускають засоби для захисту від сонця з небажаними компонентами, так і без них. Тому кожен раз треба перевіряти склад. Особливо коли шкіра схильна до екзем, дерматитів, алергій.


Які засоби для захисту від сонця можете порадити ви?


Немає коментарів:

Популярные сообщения