Guam Inthenso Burro Nutriente Mani Protettivo Riparatore Крем для рук та Guam Burro Corpo Fondente Inthenso Масло для тіла живильне. Рятуємось від сухості рук з засобами GUAM - LolaZas Blog Нотатки про красу!

пʼятницю, 24 квітня 2020 р.

Guam Inthenso Burro Nutriente Mani Protettivo Riparatore Крем для рук та Guam Burro Corpo Fondente Inthenso Масло для тіла живильне. Рятуємось від сухості рук з засобами GUAM

італійська косметика









Ще рік тому, моя оповідь була б для більшості дивною і навіть божевільною.  Та в сьогоденних реаліях  - це вимушена необхідність!

Вірус, що захопив весь світ спонукав до надмірних гігієнічних норм.   Я не вірила, що люди не вміють мити руки. Своїм дітям я нагадую про дотримання гігієни постійно. Та нажаль такі нечепури все ж є.

Сьогодні ми всі змушені ретельно стежити за дотриманням гігієнічно-санітарних норм за собою, своєї родини, оселі де ми живемо.


Щоб тримати у безпеці себе, та родину, я використовую безліч антисептика, мила, мию сумки, взуття, одяг, продукти, пакунки з продуктами, багато раз на день мию підлогу. І все це подвоюється, бо гігієну я дублюю ще і з дітьми, щоб напевно захистити їх.


Коли я слухала, про ці всі процедури від жителів Китаю в YouTube, то здавалось, що це нереальні і навіть панічні дії. Бо після прогулянки, мусиш годину вимивати дітей, взуття, одяг, тварин... немов ти хірург і прямуєш до операційної.
гуам
італійська косметика
І якщо раніше, з дотриманням звичної гігієни взимку, та навесні у мене шкіра рук трохи сохла, то  в нинішніх обставинах, від антисептику і значних мильно-водних процедур - шкіра  почала тріскатися і вся зморщена. 

Особливих проблем зі шкірою рук у мене не було, тому  якихось СОС-масок, рукавичок, чи чогось подібного не використовувала.

І от, я почала максимально використовувати креми для рук. Після кожної помивки рук - крем.

Раніше мене  при сухості рятував крем для рук Guam Inthenso Burro Nutriente Mani Protettivo Riparatore. З ним я вже давно знайома. Перевірений засіб!

Та в цей раз дуже критична ситуація, тому вирішила скомбінувати його з живильним маслом для  тіла GUAM Intenso Fondant Body butter.
італійська косметика
італійська косметика
крем для рук
крем для рук гуам
Зазвичай використовую крем для рук Guam Inthenso наніч.  Тож і цю комбінацію вирішила робити ввечері, щоб не змивати.

Крем має дуже приємний легкий аромат, що відповідає аромату всієї лінійки Guam Inthenso. Дуже люблю цей запах. Такий ніжний, ванільно-пряний. 

Крем дуже поживний, тому треба почекати 4-5 хвилин, щоб він всмоктався.  Після повного поглинання шкірою крему, руки не мають жирного нальоту, та  відчувається, що шкіра зволожена,  м'яка, доглянута. 

Він утворює захисну плівку поверх шкіри і  захищає шкіру від сухості, та сприяє її швидкому відновленню. Коли через невеликий проміжок часу миєш руки, то відчувається, що поверх шкіри змивається крем, це і є та захисна плівка, яка до речі не створює ніякого дискомфорту.

Якщо у вас вистачає терпіння або є час, то можна наносити його і зранку. Тоді ефект буде ще кращий.

Мені подобається невеличка форма туби. Її зручно класти у сумку, якщо  є потреба користуватися кремом поза межами дому, та  щоб брати крем з собою мандрівки.
крем для руккрем для рук
Більшість кремів, що я використовую - це легкі кремчики, що всмоктуються за пів хвилини. Так, вони трохи зволожують шкіру рук, і, до того ж, я подібні люблю, та коли  шкіра дійсно потребує допомоги,  мене рятує саме Гуам.

GUAM Intenso Fondant Body butter більш густої текстури ніж крем. Він наче масло, але тільки наносиш засіб на шкіру, то він починає танути. Навдивовижу, та це масло дуже швидко всмоктується і не робить на  шкірі масного шару.  І коли помити руки, шкіра залишається зволоженою. Тому користувалась ним додатково і вдень теж. Аромат теж смачнючий. В комбінації з кремом  пахнеш як солоденьке ванільне печиво з пряженим молочком.  Іноді просто є бажання дихати цими засобами - це ароматерапія точно!

Коли тільки починаєш рятувати шкіру від сухості, то вона дуже багато поглинає засобу, щоб відновити нормальний стан. Потім вже менше. Та в перші кілька днів, коли відчувала найменшу сухість шкіри, то одразу наносила масло зверху.
Масло випускається в пакуванні об'ємом 50 мл, та  250мл. Тож, якщо сухість то ваша постійна проблема, у вас є можливість обрати  більшу тару. Також його можна використовувати для масажу. 

До речі,  маслом можна не тільки відновити шкіру рук, а і пройтись по всім сухим ділянкам, що вас турбують. Не забувайте про лікті, коліна, приділяйте увагу шкірі навколо нігтів і самим нігтям.  Дробе масуйте засоби, до повного поглинання.

Витрачається масло теж повільно. Вистачить надовго. 
Тож комбінація  крему для рук  і масла від GUAM за 3-4 дні відновила стан шкіри мої рук. 

Лише регулярне використання, та більш інтенсивне використання відновлювальних засобів допомогло мені врятувати шкіру на руках.

Головне вчасно зреагувати, бо чим гірше стан  шкіри, тим важче буде її відновити.  

А ще гарним бонусом виявилось, що тільки засоби від Гуам у чоловіка не викликали алергії та подразнення на руках.

Немає коментарів:

Популярные сообщения