Лаки для нігтів NOBEA. Святковий манікюр! - LolaZas Blog Нотатки про красу!

понеділок, 25 січня 2021 р.

Лаки для нігтів NOBEA. Святковий манікюр!

Лаки для нігтів NOBEA
  Є в мене невелика колекція лаків  для нігтів але використовую їх не часто.  До Нового року захотілось чогось святкового, яскравого і з блискітками.   

Давно мене чекав набір лаків від французького бренду декоративної косметики NOBEA.  В наборі 2 лаки: один BLACK GOLD  - прозорий з блискітками різної величини, форми, золотого та чорного кольору; другий FESTIVE RED - яскраво червоний.

Лаки для нігтів NOBEA

Лаки для нігтів NOBEA

Лаки для нігтів NOBEA

Лаки для нігтів NOBEA

Лаки для нігтів NOBEA


Лаки для нігтів NOBEA


Лаки для нігтів NOBEA

Лаки для нігтів NOBEA

Лаки для нігтів NOBEA

Лаки для нігтів NOBEA

Лаки для нігтів NOBEA

Лаки для нігтів NOBEA


Лаки для нігтів NOBEA


FESTIVE RED фарбувала в 2 шари. Перший шар виходить малиновим і не однорідним, а  вже другий надає покриттю яскраво-червоного забарвлення і однорідності.  Лак в 2 шари сохне швидко. Навіть, я не встигаю чимось зачепити нігті і зіпсувати покриття. 

 Червоний лак покриваю зверху в один шар BLACK GOLD.  Він теж сохне дуже швидко. Хаотично блискітки розподіляються по поверхні нігтя. Мені подобається як в комбінації виглядають ці лаки.  Я не вмію робити різні візерунки на нігтях, а з цією парою можна швидко і легко зробити святковий манікюр.

 Один нюанс, пензлик у лаків широкий, і більший від стандартних, але навіть це не зіпсувало враження від набору. І мені вдалося без проблем нанести покриття на нігті.

 У марки багато подібних наборів з лаками і не тільки, у святковому пакуванні.  Можна зробити недорогий приємний подарунок мамі, сестричці, подружці, колезі.

Лаки для нігтів NOBEA. Святковий манікюр!
Лаки для нігтів NOBEA. Святковий манікюр!



Лаки для нігтів NOBEA. Святковий манікюр!Лаки для нігтів NOBEA. Святковий манікюр!



Засоби NOBEA можна купити на Notino.ua

Немає коментарів:

Популярные сообщения