Perfumery. Як обирають парфуми! - LolaZas Blog Нотатки про красу!

неділю, 15 листопада 2020 р.

Perfumery. Як обирають парфуми!

Perfumery. Як обирають парфуми!  А поки до свят залишається зовсім мало часу, треба підготувати подарунки! На Notino.ua  до Black Friday  можна отримати знижку до 70%.  

 Перебирала свою парфюмерію, і зрозуміла, що у мене до неї дуже ніжне ставлення. Я точно не парфумерний маніяк, чиї полички заставлені сотнею пляшечок. І після кожного анонсу парфумерного дому я теж не буду сидіти в очікуванні, коли парфуми  стануть доступними.
Perfumery. Як обирають парфуми!Perfumery. Як обирають парфуми!
Perfumery. Як обирають парфуми!
 Та новий аромат це як святкова гірлянда до Нового року. Створює настрій, запалює серця!

 Кожен аромат для мене займає особливе місце. Є навіть  такі екземпляри, що спробувала  аромат в магазині мені сподобався, замовила і не впізнала.  А потім знов закохалась. Тому  майже не розлучаюсь з парфумерією.
Aura Mugler
Aura Mugler
Perfumery. Як обирають парфуми!

 Самим неоднозначним ароматом для мене став Aura Mugler. Та все одно і для нього у мене буває настрій.  Мабуть коли я його обирала, то забагато спробувала ароматів за один раз. Не робіть таких помилок, 3-4 парфуми за один візит до магазину.  Нанесіть ще на блоттери, підпишіть, та розкладіть по різним кишеням, щоб аромати не змішались. Та ще кілька разів навідайтесь, що напевне вирішити. 

 А ще мені подобається досліджувати багатогранність різних ароматів. Якщо раніше я навіть не намагалась подружиться  з ароматом. І якщо одразу вони не сподобались, то позбувалась їх негайно. То зараз граюсь і пшикаю їх в різну погоду, різні пори року, через деякий час. Стежу я розкривається аромат на шкірі. І майже всі парфуми заграли для мене зовсім інакше. 
Perfumery. Як обирають парфуми!
Perfumery. Як обирають парфуми!
Perfumery. Як обирають парфуми!
Perfumery. Як обирають парфуми!
Perfumery. Як обирають парфуми!
Perfumery. Як обирають парфуми!

 Одного разу я вирішила дізнатися як обирати парфуми правильно. Уявляєте, є критерій вибору аромату за кольором волосся. Має це дуже просте пояснення. Вважають, що шкіра у білявок більш суха, і тримає аромати довше. Тому для блондинок треба підбирати більш легкі, холодні і свіжі парфуми. А для брюнеток, та рудих, навпаки підходять більш стійкі, східні аромати. 

 Потім я знайшла, що парфуми можна обирати за національністю, типом фігури, за кольором пляшечки, та пакування, за рекламною кампанією яка обирає свою цільову аудиторію,...

Та все це нісенітниця. Аромат обирають індивідуально. У кожної людини свій специфічний запах шкіри, свій темперамент, своє сприйняття. 

 І якщо хочете подарувати близькій людині парфуми, краще заздалегідь поспостерігати за людиною, з далеку по запитувати, а потім вже обирати для неї подарунок.


А як обираєте парфуми ви?
Perfumery. Як обирають парфуми!
Perfumery. Як обирають парфуми!


Немає коментарів:

Популярные сообщения