Shopping with Notino.ua: Matrix, Curaprox, TePe, Listerine, Elmex, Ziaja Med - LolaZas Blog Нотатки про красу!

понеділок, 15 червня 2020 р.

Shopping with Notino.ua: Matrix, Curaprox, TePe, Listerine, Elmex, Ziaja Med

покупки
Привіт, мої друзі! Отримала замовлення з інтернет-магазину Notino.ua.
У мене є маленький пунктик на догляді за зубами, тому різні щіточки та засоби поновлюю часто.
для зубов
догляд за зубами
догляд за зубами
догляд за зубами
Знов повторила улюблені щіточки Curaprox. Завжди тримаю пачку в запасі.  Та цікавість змусила спробувати нові щітки для зубів швейцарської марки  Elmex.

Закінчилися міжзубні щіточки. Я в основному користувалась Edel+White, але зацікавили мене щітки TePe. Цієї марки брала якось дитячі зубні щітки.  Мені сподобалися. Замовила міжзубні щітки в різних форматах та розмірах. З довгою ручкою щітки використовувати для дальніх зубів зручніше.

Цього разу замовила величезну літрову пляшку ополіскувача Listerine. Зазвичай замовляю зі спиртом. Але щось він мені  трохи набрид, тому і замовила без спирту і з новим смаком.

Під час карантину, потрапити до перукаря було неможливо, якщо чесно, то я і зараз побоююсь ходити в салон)). Тож волосся почало відростати. Я мабуть одна з небагатьох, що бажає, щоб волосся не відростало так швидко.  Але людську природу не змінити.  

Волосся у мене тонке, не густе, швидко забруднюється, без об'єму.  Завжди намагаюсь додати волоссю більшої пишності. Буду пробувати це робити з засобами Matrix. В подарунок до 2-х засобів  подарували лак для волосся.
І почала знайомство з польською маркою Ziaja Med.  З маркою Ziaja, я вже давно знайома, а от  з лінією Ziaja Med познайомилася тільки зараз. 

Відгуки на цю серію чудові. Замовила одразу нічний крем від почервоніння, та для зміцнення капілярів; сонцезахисний матуючий крем зі ступенем захисту від сонця 50+, і фізіологічний лосьон для тіла.

Вже почала користуватися нічним кремом від почервоніння, та лосьоном і вже хочу продовжити більш глибоке знайомство з маркою. Враження дуже гарні!

Ось такий шопінг у мене відбувся!

Немає коментарів:

Популярные сообщения