Holika Holika Aloe 99% Soothing Gel Заспокійливий і зволожуючий гель з алое - LolaZas Blog Нотатки про красу!

пʼятницю, 26 червня 2020 р.

Holika Holika Aloe 99% Soothing Gel Заспокійливий і зволожуючий гель з алое

Хто вже тільки не писав, про славнозвісний гель з алое від Holika Holika Aloe 99% Soothing Gel Заспокійливий і зволожуючий гель з алое, тож і я долучаюсь до цієї спільноти.

Ці гелі, ну, дуже популярні своєю багатофункціональністю. Їх можна використовувати і для зволоження та заспокоєння шкіри, і в якості маски для обличчя, та навіть як маску для волосся; базу під мейкап, при комариних укусах; як зволожувач в приготуванні антисептика.

Мабуть, коли я пишу цей список, ще кілька способів використання цього гелю було винайдено ще.


В мене лише два способи використання, влітку я використовую як  гель для обличчя, та іноді під очі. Гель з алое дуже легкий, а в мене жирна шкіра, тож хочеться чогось легкого, непомітного.

Трохи цей гель відчувається одразу після нанесення, але потім це проходить. Він помірно зволожує шкіру. В мене він не викликав подразнень, та містить різні рослинні екстракти, що можуть викликати реакції на шкірі.  

Аромат свіжий, трохи огірковий.

Також гель мене виручає коли шкіра обгорить, чи після депіляції. Гель знімає болісні почуття, та почервоніння. 

Наприклад, при опіках краще використати такий гель з алое без спирту, ніж популярний Пантенол. Пантенол краще використовувати на 4-5 день після опіку для регенерації шкіри.

Величезний об'єм дозволяє використовувати гель не тільки для обличчя, та й для тіла.

Звичайно, я вражена дизайном цієї серії. Яскравий, незвичайний. 




Інгредієнти: Aloe barbadensis leaf juice, nelumbium speciosum flower extract, centella asiatica extract, bambusa vulgaris extract, cucumis sativus (cucumber) fruit extract, zea mays (corn) leaf extract, brassica oleracea capitata (cabbage) leaf extract, citrullus lanatus (watermelon) fruit extract, PEG-60 hydrogenated castor oil, sodium polyacrylate, carbomer, triethanolamine, fragrance, phenoxyethanol.

Замовляла на Notino.ua

Немає коментарів:

Популярные сообщения