Desert Essence Кондиціонер з кокосовою олією - LolaZas Blog Нотатки про красу!

четвер, 1 липня 2021 р.

Desert Essence Кондиціонер з кокосовою олією

Desert Essence Кондиціонер з кокосовою олією
 Був у мене лосьон для тіла та рук з кокосиком Desert Essence. Я обожнюю аромат кокосика, але на той момент, аромат для мене був занадто стійким і довго залишався на шкірі. Навіть і парфуми боязно використовувати, щоб аромат лосьону не конкурував з парфумами. Після цього я надовго відклала знайомство з маркою. 

 І от знов мені в очі потрапив в пробних товарах IHERB засіб від Desert Essence з кокосом, тільки вже кондиціонер для волосся. Зазвичай засоби з кокосом добре підходять для пористого, сухого, неслухняного, пухнастого волосся. Такі засоби не сильно підходять моєму тонкому волоссю. Але кондиціонери я тримаю лише кілька секунди, щоб не обтяжувати волосся і змиваю. Тому багато не очікувала, але налаштовувалась на позитивний результат.

Desert Essence Кондиціонер з кокосовою олією







Desert Essence Кондиціонер з кокосовою олією




 Такий пробний мініформат мені дуже подобається. Кондиціонер у мене витрачається дуже повільно. 

 Аромат кокосовий, насичений, довго тримається на волоссі, але не настільки, щоб постійно його відчувати. Стійкість аромату саме на волоссі мені подобається більше ніж на шкірі.

 Мені дуже сподобався результат від кондиціонеру. Зазвичай, щоб досягти блиску на своїй короткій стрижці, треба зробити ряд маніпуляцій. А після Desert Essence волосся сяє на сонечку, стрижка більш вилизана, волосинка до волосинки, і об'єм не губиться. Ефект я після салонних процедур.

 Цього разу бренд мене зацікавив! Хочу більше засобів спробувати і цей теж хочу повторити.


Якщо ви ще не знайомі з магазином IHERB, то раджу зазирнути. Там стільки всього цікавого і корисного від вітамінів, косметики і до різних незвичайних ласощів. Ось вам мій код на знижку 5% від суми першого замовлення QLT324.   Також вишукуйте на сайті додаткові промокоди. Знижки сумуються, тому вводьте обидва!


Немає коментарів:

Популярные сообщения