Shopping with Bonprix. Outfits 2021. Замовлення одягу з Bonprix.ua - LolaZas Blog Нотатки про красу!

неділю, 12 грудня 2021 р.

Shopping with Bonprix. Outfits 2021. Замовлення одягу з Bonprix.ua



Зробила знов замовлення на сайті Bonprix.ua.  Підібрала речі, які б гарно компонувались з моїм гардеробом і можна було б вдягати на різні заходи.

Замовила 2 пари джинс різного фасону. З джинсами Bonprix мені зазвичай щастить.  Дуже мені подобається якість і приємна ціна. Я взагалі джинсовий маніяк!))



RAINBOW Джинси Skinny у байкерському стилі

Перші джинси  - сірі з потертостями байкерські джинси з цікавими рельєфними строчками біля колін. Добре тягнуться, тож можна було б взяти на один чи два розміри менше. Низька посадка. Завужені до низу.








Другі джинси - прямі, так би мовити класика. Висока посадка. Темно-сині з потертостями. Добре тягнуться.  Теж можна було б взяти на розмір менше. Але я не люблю коли джинси тиснуть, і тоді вони не будуть прямі, та й хотілось ще під низ вдягнути термобілизну.





bpc bonprix collection зелена водолазка

Приємний на дотик, але теплий.  Колір світліше ніж на фото на сайті. Світло-зелений, навіть м'ятний.













І фаворит замовлення жакет! Дуже мені він сподобався. Видовжений силует. Виглядає стильно. Буде вдало комбінуватися і зі спортивними речами і з класикою. Фішка в рукавах 3\4 зі складками на ліктях. 

Вийшло дуже вдале замовлення! 


Немає коментарів:

Популярные сообщения